Üzleti feltételek (ÁSZF)
Általános szerződési feltételek
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) a HB FÜRDŐSZOBABÚTOR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (2164 Váchartyán, Veres Pálné u.2. cégjegyzékszám: 13-09-189345, adószám: 26136873-2-13, Bankszámla száma: 11742568-21442908-00000000) e-mail címe: hbfurdoszoba@gmail.com, weboldal: www.hbfurdoszoba.hu )a továbbiakban: „ HB Fürdőszoba” Eladó ,
valamint az általa értékesített termékeket, kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő, mint Vevő, a továbbiakban Ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Jelen ÁSZF az Eladó által kiadott ajánlatokkal, a Vevői megrendelésekkel és az azokra adott visszaigazolásokkal, számlával és minden a termékek megvásárlásával kapcsolatosan keletkezett további dokumentációval együttesen értelmezendők , és az Eladó és a Vevő eltérő megállapodásának hiányában a Felek közötti jogviszonyban az ÁSZF rendelkezései az irányadók.
Az online vásárlást megelőzően tanulmányozza át az online vásárlással kapcsolatos jelen ÁSZF- ben foglalt tudnivalókat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe Eladó szolgáltatásait, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és az abban foglaltakat kötelező érvényűnek tekinti az ügylet tekintetében .
Amennyiben a magyar jog kötelezően alkalmazandó szabályai másképp nem rendelkeznek a Felek közötti jogügyletekre minden esetben a jelen ÁSZF szabályait kell alkalmazni.
Jelen ÁSZF-től eltérő szerződéses feltételekben a Felek csak előzetes írásban kötött szerződése alapján lehet eltérni.
Ilyen megállapodást / szerződést kizárólag a „ HB Fürdőszoba „ cégjegyzéken megjelölt képviseletre jogosult ügyvezetője írhat alá.
A „HB Fürdőszoba „alkalmazottai, értékesítői, ügyletkötői nem jogosultak olyan kiegészítő vagy jelen ÁSZF-ben foglaltaktól megállapodásokat kötni, amelyek a jelen ÁSZF tartalmát meghaladóan a „ HB Fürdőszoba „ Társaságra hátrányosak vagy az ÁSZF rendelkezéseivel ellentétesek.
A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a HB Fürdőszoba web áruház (a továbbiakban: web áruház) használatának feltételeit.
Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon: +36 70 940 3024
E-mail: info@hbfurdoszoba.hu
A jelen ÁSZF rendelkezései visszavonásáig érvényesek.
Az ÁSZF megtalálható a „HB Fürdőszoba” székhelyén/ üzletében kifüggesztve, a www.hbfurdoszoba.hu weboldalon.
A megrendelés leadásával , a termék átvételével az Ügyfél az ÁSZF ismeretének tényét igazolja, és annak tartalmát elfogadja.
A honlapon történő rendelés előfeltétele az ÁSZF feltételeinek elolvasása és az elfogadásra vonatkozó nyilatkozat megtétele.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre :
A szerződés tárgya a honlapon található és megvásárolható valamennyi árucikk.
A honlapon megjelenített termékek megrendelhetők személyesen a „ HB Fürdőszoba” telephelyén, valamint webáruházán keresztül, melyet átvehetnek a telephelyen vagy választhatják a címre történő kiszállítást.
A Megrendeléshez szükséges adatokat a honlapon a termékismertető tartalmazza amennyiben a megrendeléshez az Ügyfélnek további kérdése , pontosítási igénye van azt megteheti e-mail-ben vagy telefonon történő kapcsolat felvétel útján.
A bútorok a képek alapján kismértékben eltérőek lehetnek , a leírás azonban a termék adatlapjánál minden esetben pontosan tartalmazza az adott termék méreteit és főbb jellemzőit.
A termék adatlapja tartalmazza valamennyi szerelvény és tartozék leírását illetve feltünteti a termékhez az összeszerelés érdekében az árban tartozékként adott szerelvényeket.
Az egyéb esetleges kiegészítőket vagy felszerelési külön tartozékokat külön kell megrendelni és megvásárolni .
Amennyiben a megrendeléshez kapcsolódóan az Ügyfélnek kérdése van úgy azt e –mail-ben vagy telefonon tisztázni célszerű a megrendelés leadása előtt .
A későbbiekben a megrendelés hiányos vagy pontatlan volta miatt a „HB Fürdőszoba” felelősséget nem tud vállalni ,a visszaigazolás szerinti Megrendelés teljesítés esetén.
Az értékesítés során minden esetben – egyedi szerződés hiányában az ÁSZF rendelkezései az irányadók és minden vitás ügyben is a jelen ÁSZF szerint kell eljárni.
Az általános szerződési feltételek elfogadása :
Amennyiben a felhasználó igénybe kívánja venni a web áruház szolgáltatásait, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.
Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a web áruház felhasználója között.
A Megrendelés a felek között létrejöhet személyes ügyintézés mellett vagy kizárólag elektronikus formában a web áruházon keresztül.
Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, és nem adhat le megrendelést sem személyesen sem online módon.
A megrendelés folyamata :
Az Eladó termékeit a Vevő megvásárolhatja raktári értékesítés esetén a vételár megfizetését követően azonnal elviheti a raktárból .
A web áruházban regisztráció nem szükséges a böngészéshez, de a vásárláskora számlázási adatok megadása kötelező.
Az Ügyfél a web áruházban a katalógusból kiválasztja a neki tetsző terméket .
A megrendelés leadásában a megadott adatok ( termékkód, szín kiválasztás ,méretadatok ) helyességért a Vevő felelős. A megrendelés leadásakor Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt és visszaigazolt áru átvételére és a vételár kifizetésére.
A web oldalon feltüntetett termékek többségében készleten lévő darabok, a Megrendelés leadását követően 1-2 munkanapon belül a „HB Fürdőszoba” felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel.
Ha telefonon vagy e-mail-ben kapcsolatfelvételre nem kerül sor a megrendelés leadását követő írásos visszaigazolás a megrendelés elfogadásáról a Felek között létrehozza az adásvételi szerződést.
A „HB Fürdőszoba” a Megrendelő adatait nem ellenőrzi a megrendelő által megadott adatokat valósnak fogadja el.
Céges megrendelés esetén azonban cégszerű megrendelést csak a cégjegyzékben bejegyzett az Ügyfél képviseletére jogosult személy adhat le , vagy ismételt , folyamatos üzleti kapcsolat esetén olyan meghatalmazott akinek megbízását már korábban a megrendelő Ügyfél képviseletre jogosult vezetője leigazolta.
Az egyes termékek szállításának várható időpontját a honlapon tájékoztató jelleggel megadjuk , de a szállítási határidő tekintetében a megrendelés írásbeli visszaigazolásában megadott határidő a szerződés teljesítése szempontjából az irányadó.
Az adásvételi szerződés létrejötte :
Az Ügyfél megrendelését leadhatja a „ HB Fürdőszoba „ telephelyén személyesen vagy a web áruház honlapján keresztül .
A személyes ügyintézésnél az Ügyfél leadja az eljáró alkalmazottnak a megrendelést, annak feltételei átbeszélésre kerülnek és az elfogadott megrendelő lap „ HB Fürdőszoba „ általi aláírásával jön létre a szerződés amely már tartalmazza a teljes vételárat a termék átadásának helyét és idejét valamint a fizetési feltételeket.
A Web áruház oldalán keresztül leadott megrendelésre automatikus válaszüzenet érkezik mely még nem minősül szerződéskötésnek.
A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a web áruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott.
A megrendelés elfogadása minden esetben a következő – a megrendelést elfogadó – üzenetben történik, amelyben tájékoztatják az Ügyfeleket , hogy rendelésük státusza: feldolgozva és milyen feltételekkel .
Ekkor jön létre az adásvételi szerződés az Ügyfél és a szolgáltató között.
Az Ügyfél elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, és arra Magyarország joga , a hatályos jogszabályok rendelkezései valamint a jelen ÁSZF szabályai vonatkoznak.
Átadás – átvétel , helye, ideje, kárveszély átszállása :
Választható a termék személyes átvétele a „ HB Fürdőszoba „ székhely címén ebben az esetben ez a termék átadásának és a kárveszély átszállásának a helye. Ebben az esetben a termék szállításáról a Vevő gondoskodik.
Ha a megrendelt termék van raktáron és a Felek között a szerződés létrejött a kiszállítás a visszaigazolásban írtak szerint általában 14 napon belül megtörténik.
A Vevő a megadott határidőben köteles a terméket átvenni, kifizetni.
A határidő utáni 10 munkanap letelte után az Eladó jogosult elállni a szerződéstől és a terméket másnak értékesíteni.
Az eladó elállása esetén, az esetlegesen előre kifizetett összeg, kamat mentesen az elállást követően visszautalja a vásárló részére.
Kiszállítás :
Kiszállítás esetén a megrendelő által megadott címen történő átadás a teljesítés helye és a kárveszély átszállásának helye.
Kiszállítást a legtöbb esetben az Eladó végzi saját szállítóeszközzel , ritkábban vesz igénybe külsős szállító céget ez minden esetben Eladó választása szerint történik.
A kiszállítási díj mértéke a „Szállítási információkban” megtalálható, a pontos szállítási összegről a fizetés előtt a „kosár” tartalom opciónál kap tájékoztatást.
Nem kerül szállítási költség felszámításra garanciális csereáru kiszállításakor.
Kiszállítás esetén telefonon vagy e-mailben a szállítást megelőzően értesíteni kell vevőt a szállítás időpontjáról .
A szállítás magánszemély megrendelőnél csak a ház kapuig történi. Az átadás átvétel csak a teljes vételár kifizetése után történhet meg .
A kiszállított terméket a helyszínen átvevő személyt a „ HB Fürdőszoba” átvételre jogosultnak tekinti , csak a megrendelésben feltüntetett adatokat kell ellenőrizni.
Céges megrendelés esetén az átvételnél az eljárási jogosultságot amennyiben az átvevő nem a bejegyzett cégképviselő , teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással kell igazolni.
A Vevő a megrendelt terméket az átvételkor köteles megvizsgálni, hogy az meglel-e a megrendelésnek. Az átadás átvételkor ezt köteles a számla / vagy szállítólevél aláírásával igazolni.
Az átvételkor felismert hibát a Vevő köteles azonnal jelezni ( ld. részletes szabályok a Szavatossági garanciális szabályoknál ) a későbbi reklamációk csökkentése érdekében .
Az átvételt a Vevő megtagadhatja , ha a termék nem a megrendelés szerint került kiszállításra.
Az áru darab számával, csomagolási sérülésével kapcsolatosan később nem jelenthet be reklamációt ha ezt az átvételkor nem jelezte azonnal.
Lehetséges, hogy a kiszállítás a” Hb Fürdőszoba „ szállítón kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major, gépkocsi meghibásodás , baleset ) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Erről lehetőség szerint az Ügyfelet a lehető leghamarabb tájékoztatni kell , és a kiszállítást a következő lehetséges – egyeztetett időpontban ismét megkíséreljük.
Az Ügyfél a szállítás meghiúsulása esetén dönthet úgy , hogy eláll a vásárlástól amennyiben az Eladó a szállítással az elvállalt határidőhöz képest 15 napon túl késik.
Termékkísérő dokumentumok :
Minden termékhez jótállási jegy , szerelési útmutató szükség szerint , kezelési útmutató és szállítói megfelelőségi nyilatkozat kerül átadásra valamint minden termékhez számla a fizetést követően .
A számla másod példányának aláírásával a vevő igazolja az áru átvételét .
Szállítólevél ott kerül csak kiállításra ahol kivételesen a számlázás a szállítást követő átvétel után történik. (Csak egyedileg szerződött partnernél!)
Fizetési módok :
A vételár kifizetése történhet készpénzben, készpénzt helyettesítő eszközzel (bankkártya, hitelkártya) pénztári befizetés, banki átutalással. Az áru kiadására minden esetben a vételár kifizetése után kerül sor.
Késedelmes fizetés esetén a vevő a Polgári Törvénykönyv szerinti késedelmi kamatot köteles fizetni napi kamatszámítással .
Amennyiben a vevő 30 napot meghaladó késedelembe esik Eladó elállhat a szerződéstől.
Késedelmes fizetés esetén a vevő fizetéseit a Ptk. szerint először költségre, kamatokra és végül a fennmaradt tőketartozásra kell elszámolni .
A vételárat kiegyenlíteni beszámítással csak az Eladó által elismert ellenköveteléssel lehet.( pl. visszáru ellenértéke )
A vételár teljes kiegyenlítésekor a Vevő a vételárról számlát kap.
Fizetési mód
Az Ügyfél az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:
- Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
- Banki átutalás (előre utalás)
- Bankkártyával történő fizetés megrendeléskor OTP Simple Pay fizetési rendszeren keresztül való fizetésnél, az ügyfél tudomásul veszi, hogy a(z) HB Fürdőszobabútor Kft. (2164 Váchartyán, Veres Pálné u. 2.) adatkezelő által a(z) www.hbfurdoszoba.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím, szállítási címAz adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Készpénzes fizetés átvételkor
Az Ön kényelme érdekében, helyszínen történő készpénzes fizetési lehetőséget biztosítunk – mintha csak egy átlagos boltban vásárolna!
Az áruval együtt kerül átadásra a számla , kérjük a pontos fizetendő összeget készítse elő.
Banki átutalás
Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük a szállítást megelőzően utalja át a fizetendő összeget a Társaság bankszámlájára . Az átutalás közlemény rovatában megjegyzésben adja meg rendelésének visszaigazolt sorszámát.
A web oldalon keresztül mód van kártyás fizetésre az OTP Simple Pay rendszer használatával , a fizetés sikeréről e-mail visszaigazolást kap a vevő , és később az áruval együtt kerül átadásra a számla
Késedelem , elállás :
Az Eladó és a Vevő is mentesül a késedelem jogkövetkezményei alól amennyiben a késdelem oka vis maior(különösen de nem kizárólag sztrájk, elemi csapás, háború, járványügyi és más szükséghelyzet, fuvarozási akadály … )
Eladó késedelmes szállítása esetén 15 napon túli késedelem után Vevő elállhat a megrendeléstől.
Vevőt késedelmes fizetése esetén kamat fizetési kötelezettség terheli .
Elállás a 45/2014.(II.26) Korm. rendelet alapján a Fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződés esetén :
a termék átvételét követő 14 napon belüli indokolás nélküli elállási jog illeti meg a fogyasztót. Az elállási jog a megrendelés és átvétel közötti időben is gyakorolható.
Az elállási jogot az Eladó részére írásban -emailben megküldött nyilatkozattal gyakorolhatja a fogyasztó amely nyilatkozatot beérkezését követően az Eladó köteles szintén írásban visszaigazolni annak átvételét vevő felé.
Ha fogyasztó eláll a szerződéstől az Eladó köteles a vevői tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a teljes vételárat a fogyasztó részére – a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal egyező módon – visszafizetni.
A termék árának visszafizetését az Eladó mindaddig visszatarthatja amíg a fogyasztó a terméket sérülésmentes állapotban ( nem használt és nem összeszerelt ) az Eladóhoz nem juttatta vissza.
Amennyiben ezt a vevő az elállás bejelentését követő 14 napon belül nem tette meg úgy az elállási joga megszűnt.
Tulajdonjog fenntartás :
Eladó tulajdonjogát fenntartja a terméken a vételár teljes összegének megfizetéséig. Az áruk átadására csak a teljes vételár kiegyenlítése után kerül sor.
Termékszavatosság , Jótállás szabályai :
A „ HB Fürdőszoba” szavatol azért, hogy az általa értékesített termékek megfelelnek a honlapon vagy termék katalógusban közölt adatoknak és tulajdonságoknak, valamint a kötelező műszaki előírásoknak.
A „HB Fürdőszoba„ a jogszabályokban meghatározott jótállás (garancia) vállalására köteles.
Kizárólag akkor mentesül a jótállási kötelezettsége alól, amennyiben bizonyíthatóan a hiba oka a teljesítése után keletkezett.
Az Eladó vállalja, hogy hibátlan terméket ad el amelynek nincsen rejtett hibája, felelősséggel tartozik minden a vásárláskor már meglévő hiba miatt.
Vevő tudomásul veszi, hogy Eladó mentesül a szavatossági felelősség alól az olyan hiba estén amelyet a Vevő a megvásárláskor tudott vagy ismert vagy amely hibára tekintettel a terméket csökkentett áron vásárolta meg . Eladó szavatossági felelőssége ilyen termékeknél csak a Vevő által nem ismert egyéb hibáért áll fenn .
Eladó mentesül , a szavatosság , jótállás nem terjed ki :
- amennyiben a Vevő a terméket nem rendeltetésszerűen használta , nem tartotta be a kezelési , karbantartási útmutatóban foglaltakat ,
- nem szakszerűen, illetve nem a megadott rajz vagy összeszerelési dokumentáció szerint szerelte össze,
- vagy szakszerűtlenül javította, nem a kijelölt szakszervizben végeztette a javításokat ,
- a terméket átalakította, megváltoztatta
- Vevő nem tett eleget a kárenyhítési kötelezettségének ( pl. a hibát nem a felismerés után azonnal jelezte )
A „HB Fürdőszoba „nem vállal felelősséget, ha a terméket az Ügyfél harmadik személy részére szakszerűtlenül elvégzett átalakításra, javításra bizonyíthatóan átadta.
A hibás terméket az Eladó elsősorban köteles megfelelő határidőben kijavítani, vagy hibátlanra kicserélni amennyiben ezen kötelezettségének az Eladó eleget tett a Vevő utóbb nem állhat el a szerződéstől és nem kérhet árleszállítást.
Ha az Eladó megfelelő határidőben nem cserélte ki vagy javította meg a terméket a vevő jogosult elállni a szerződéstől az Eladóhoz intézett írásbeli nyilatkozattal.
Jelentéktelen kis hiba miatt elállási jog nem illeti meg a Vevőt .
A szavatossági igényt kizárólag a vásárláskor kapott eredeti számla és, nyugta és jótállási jegy bemutatásával érvényesíthető.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
A jótállás kötelező időtartama a mód. 151/2003.Korm.rend. alapján :
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása – a (4) bekezdésben foglalt kivétellel – jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha a fenti Kormány rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, – fogyasztó Vevő eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Eladó vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó / Vevő eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Az Eladó a fenti jogszabályi kötelezettségek figyelembe vétele mellett is a bejelentett Vevői panaszokat ( sérült áru szállítása, szükséges csere , javítás ) a hiba bejelentését követően a legrövidebb időn belül igyekszik rendezni .
A rendeltetésszerű használat mellett keletkező garanciális kategóriába eső hibákat a központi e-mail címen (info@hbfurdoszoba.hu) kell a Vevőnek az észlelést követően haladéktalanul jelezni. a hiba konkrét megjelölésével fényképpel dokumentálva .
Jogos igény esetén a termék a hiba jellegétől függően kicserélésre vagy javításra kerül .
Amennyiben a vevő magánszemély közvetlenül vásárolt Eladótól a csere vagy javítás esetén közvetlenül áll kapcsolatba az Eladóval és a lakására történik a kicserélt vagy javított termék kiszállítása.
Viszont eladótól történő vásárlás esetén a viszonteladó partneren keresztül érvényesítheti a magánszemély vásárló garanciális igényét .
Panaszkezelés módja:
Amennyiben a termék kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, és a kifogás hiba megjelölésével küldje el haladéktalanul e-mailben az info@hbfurdoszoba.hu e-mail címre, vagy küldje vissza a terméket. Ha a termék sérülése vagy hibája javítható , vagy az összeszerelésnél bármely alkatrész hiányzik azt igyekszünk a probléma jelzését követően lehető leghamarabb orvosolni .
Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot telefonon vagy email-ben , és ismerteti a lehetőségeket .
A Vevő kifogásáról írásban köteles a hiba felismerését követően haladéktalanul közölni a szóban előadott kifogásról Eladó jegyzőkönyvet vesz fel amelyből 1 példányt a Vevőnek is meg kell küldeni.
A panasz kivizsgálásról és a kivizsgálás eredményéről a probléma megoldásáról Vevőt legkésőbb 30 napon belül értesíteni kell írásban .
A Társaság a Korm. rendeletben előírtak szerint de minimálisan 24 hónapos garanciát vállal termékeire.
A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság.
A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak.
Békéltető testületek
Ha nem volt megelégedve a vásárolt termékével, vagy szolgáltatásával, kérjük lépjen kapcsolatba az Eladóval a info@hbfurdoszoba.hu címen.
Ha az online vásárolt termékről beküldött panasz elbírálásával válaszával nincs megelégedve fordulhat az illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez vagy az illetékes Békéltető Testülethez vagy jogvita esetén a Bírósághoz.
A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, amennyiben ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése.
A hazai békéltető testület ingyenesen igénybe vehető és az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület.
Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu.
Az Adatkezelésére vonatkozó szabályokat a honlapon szintén megtekinthető adatkezelési szabályzat tartalmazza.
Egyéb rendelkezések :
Amennyiben vevő a termék átvétele előtt vagy azt követően is lakcímét vagy a szállítási címét megváltoztatja köteles a címváltozást haladéktalanul jelezni Eladó felé, ennek elmaradása esetén az ebből eredő kockázatokat ő viseli. ( pl. Eladó értesítését nem kapja meg , vagy Eladó által kiszállított terméket , iratot nem vagy késve kapja meg )
A Felek jogviszonyára egyebekben az itt nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai elsősorban a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak .
Ha az ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik nem érinti a többi rendelkezés érvényességét és nem akadálya a Felek között a szerződés teljesítésének
További jogszabályok jegyzéke:
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
- a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
- az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló mód. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hu linken.